به نام تو .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 5 فروردين 1392
ن :

به نام تو .....

سلام .....

به نام نامی ات که عشق ، چو تار و پود نام تو ...

به یک تبسم از تو که ، صید شدم به دام تو .....

چشم خمار تو مرا ، تا به سجود عرش برد ...

نیت فال من تویی ، من آنکه نقش جام تو .....

به من اجازه ای بده ، چو کفتران چاهی ات ...

دان ز لبت بچینم و ، جلد شوم به بام تو .....

چو شیر نعره میزدم ، تا که رسم به اوج من ...

ببین کنون چه راضی ام ، که اهلی ام ، که رام تو .....

نگاه من به آسمان ، به چشمه های نور بود ...

مرا به خانه ات ببر ، شمع شوم به شام تو .....

بیا که نذر تو شده ، جان حقیر و اندکم ...

طی صفا و مروه ات ، فرش شوم به گام تو .....

گرچه به چشم نایمی ، تا تو نظر به من کنی ...

تحفهء درویشی من ، جان من است وام تو .....

تمام روز منتظر ، تمام عمر تشنه ام ...

تا که ز تو پر شوم و ، تا شنوم پیام تو .....

زلال و پاک چون تویی ، شب منم و ، تیره منم ...

روشنی شبان من ، از رخ ماه فام تو .....

تو را خدا بخوانم و ، تویی ، تو آرزوی من ...

به زیر لب ورد من است ، هجی اسم عام تو .....

 

" ه.م غروب "

02:20 am

1391/09/01

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.